« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری عنوان کرد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهم استان در طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور، کاشت ۱۵ میلیون درخت در مدت چهار سال است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علی محمد روستا در مراسم کاشت درخت در محوطه تیپ ۴۸ فتح که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با بیان اهمیت درخت و درختکاری در آموزه های دینی گفت: ابتکار دولت مردمی طرح کشت یک‌ میلیارد درخت طی چهار سال است که سهم استان ۱۵ میلیون درخت است که طی این مدت با همکاری دستگاه ها و نهادها محقق شود.

تعهد کهگیلویه و بویراحمد در کاشت ۱۵ میلیون درخت طی چهار سال 

معاون امور عمرانی استانداری افزود: با همکاری بخش دولتی و خصوصی در سال جاری حدود ۲ میلیون نهال در استان تولید شد.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری در کاشت درخت هستند و کارگروهی مستقر در حوزه معاونت عمرانی استانداری انجام تعهدات دستگاه ها در زمینه کاشت درخت را رصد می کند.

روستا بر کاشت درخت و افزایش سرانه درختکاری تاکید کرد و گفت: راه نجات محیط زیست و منابع طبیعی با توجه به تغییرات اقلیمی، تولید گازهای گلخانه ای و صنعتی شدن‌ شهرها کاشت درخت و افزایش سرانه درختکاری است.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد هم با تبریک هفته منابع طبیعی گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، در سال جاری حدود ۲میلیون نهال تولید کرده و با اجرای پویش های مختلف نهالکاری با حضور همه اقشار به خصوص سپاه و بسیج در حال اجرای آن است.

سعید جاویدبخت عنوان کرد به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ۱۵۰۰ اصله نهال با گونه های کاج، سرو، هلو، گیلاس و خرمالو در محوطه تیپ ۴۸ فتح کاشته شد.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: